piątek, 15 sierpnia 2014

Gdynia moje miast

Niestety na podróże trzeba zarobić  więc lato w mieście właściwie w pracy.

Gdynia to morze a morze to wolność 

Stąd w świat


Co mnie skusiło napisać o Gdyni .Byłam na spotkaniu i zadano mi pytanie jak daleko jest z Gdyni do trójmiasta - pomyślałam jaka mało wiedza o tych trzech miastach.

Gdynia wchodzi w skład trójmiasta.Jest z nich najmłodsza ale  najładniejsza. Była małą rybacką wioską A dziś miasto w pełnym rozkwicie,nowoczesne, gdzie się najlepiej żyje co niestety pociąga za sobą że jest drogie..

Jest miastem otwartym na świat ludzi i różnorodność

Turyści prócz wylegiwania się na plaży maja co tu robić.


Najpiękniejsze i nie powtarzalne wschody i zachody słońca.



Jeden z najwyższych budynków w Polsce
Fontanna szkoda że w tym mieście tylko jedna
Skwer miejsce gdzie odpoczywają mieszkańcy i gdzie turyści zaczynają zwoje podboje .
W nocy też tętni życiem .
Gdzie są jadłodajnie ,kawiarenki
No i ja także się pokusiłam
To moje miasto od 25 lat


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz